وبلاگ شخصی علی شعبانپور (مدیریت کسب و کار)

در این وبلاگ با به روزترین مطالب مدیریتی آشنا خواهید شد

در این وبلاگ با به روزترین مطالب مدیریتی آشنا خواهید شد

وبلاگ شخصی  علی شعبانپور (مدیریت کسب و کار)

انواع استراتژی های بازاریابی نوین به تفصیل و با ارجاع به منابع معتبر در این نوشتار معرفی و تعریف می شوند.

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

دانلود مقاله خارجی

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۵۷ ب.ظ

دانلود مقاله در ادامه مطلب




                        

یک رویکرد دو بعدی برای ارزیابی همکاری مشترک در بین طرفین

                      Original Article

A two-dimensional approach to

between-partner fi t in co-branding

evaluations

Received (in revised form): 12 th August 2011

Hongmin Ahn

(PhD, MA, University of Texas-Austin) is assistant professor of Advertising at West Virginia University. She has published

articles on brand communities and cross-cultural infl uence, and on advertising appeals. Her current research investigates

a confl ict management process in consumer-brand relationships.


برای دانلود کامل این مقاله با پرداخت مبلغ 2000 تومان از طریق گزینه دریافت  امکان پذیر می باشد .



اثرات مشترک برند در رابطه با موضوع صنعت پارک 

Effects of co-branding in the theme park industry: 


a preliminary study

Abstract Purpose – Co-branding is an often used marketing strategy within the theme park industry and it has existed in one form or another since the 1930s. Notwithstanding the growing interest for co-branding in the theme park industry academic research in a theme park context has not been found yet. Empirical research on co-branding is limited to a relatively few studies that have typically examined product concepts or fictitious products rather than real instances of co-branding. This article aims to present results of an experiment on the effects of co-branding from a real-life theme park perspective.


 


برای دانلود کامل این مقاله با پرداخت مبلغ 2000 تومان از طریق گزینه دریافت امکان پذیر می باشد .





برند شرکتی                               Co-branding: The State of the Art

Abst ract
The use of co-branded products as a form of brand management has gained increasing
attention from managers and scientists, as evidenced by the practitioner-oriented articles
and empirical studies published since the mid-1990s. However, there is no description
that contrasts co-branding with other branding strategies, nor is there a structured
overview of the main findings of co-branding studies. We classify different branding
strategies, discuss branding literature, and develop a theoretical model for co-branding
based on research findings. In addition to managerial implications, we provide a critical
assessment of research, identify research questions, and offer a research agenda for cobranding.



برای دانلود کامل این مقاله با پرداخت مبلغ 100 تومان از طریق گزینه دریافت امکان پذیر می باشد .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۳۰
ali shabanpour

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی