وبلاگ شخصی علی شعبانپور (مدیریت کسب و کار)

در این وبلاگ با به روزترین مطالب مدیریتی آشنا خواهید شد

در این وبلاگ با به روزترین مطالب مدیریتی آشنا خواهید شد

وبلاگ شخصی  علی شعبانپور (مدیریت کسب و کار)

انواع استراتژی های بازاریابی نوین به تفصیل و با ارجاع به منابع معتبر در این نوشتار معرفی و تعریف می شوند.

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

دریافتبازاریابی اثر بخش 

حجم: 586 کیلوبایت

 


Have you ever paused to consider why your customers choose your products over the closest competitor? If you really think about it, what sets your products apart? In many respects, they’re exactly the same. Well, in an effort to understand your business better, you must understand your target customers and why they are or aren’t choosing your products.

5 Non-Product Factors That Influence Purchase Decisions

When it comes to choosing one product versus another, consumers – whether consciously or subconsciously – weigh a variety of factors. In an effort to organize these factors, it would be appropriate to create two distinct categories. There are product factors and non-product factors.

Product factors are directly related to the product itself. For example, if you’re shopping for a mop and you find two similar products on the shelf, you may choose one mop over the other because it’s made from sturdier materials. That’s a product factor.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۹۶ ، ۲۲:۰۵
ali shabanpour